luni, 10 noiembrie 2008

Strângerea de fonduri 2007

Am început strângerea de fonduri foarte optimişti şi aşa am şi continuat. Am fost foarte bucuroşi să aflăm că oamenii sunt receptivi la idee şi ne-am şi mirat când primeam şi sume mai maricele, fără să uităm de premisa: orice sumă e binevenită. Am avut probleme cu lista de nume (trebuia să ţinem o evidenţă) pentru că unii nu vroiau să se semneze sau să-şi facă numele public, astfel X-ul a fost des întâlnit. La finalul fiecărei zile număram banii si suma creştea din ce in ce mai mult.
După prima saptămână, unii deveniseră chiar speriaţi de noi, teroriştii pisălogi. La un moment dat ne-am gandit să ne stimulăm donatorii oferindu-le mici surprize: bomboane de pom, prăjituri, turtă dulce. Mai spre finalul campaniei, când, spiritual, Crăciunului se instalase deja de-a binelea, am început sa facem cadou globuri însoţite de o mică dedicaţie. Donaţiile continuau să vină şi ne apropiam de o suma destul de mare la prima vedere, dar atunci când ne gândeam cam cât va reveni fiecărui copil, realizam că suma nu este încă suficientă. Aşa că am acţionat prompt: una din colegele noastre a cântat la etajul6 la chitară şi voce acompaniată de şeful de an la percuţie. A fost un moment frumos, iar urna mobilă s-a mai umplut un pic.
Strângerea de fonduri s-a realizat la amfiteatrul R3, la parterul corpului Facultăţii de electronică şi la etajul 6, ne-am bucurat că această campanie a fost foarte bine primită, sperăm ca şi in 2008 succesul să fie garantat.

Niciun comentariu: